< Till bloggens startsida

sleeping is my drug my bed is my dealer and my alarm clock is the police.

God morgon god morgon! :)

1 dl hallon, 2,5 dl yoghurt, 1 dl müsli, 1 kokt ägg, 1 kopp organisk te
 
Idag består frukosten av ett kokt ägg, en kopp Yogi Detox-te och en skål med naturellyoghurt med hallon och min egna müsli-blandning. Hallon la jag på tining innan jag gick och la mig i natt och så mosade jag de nu innan jag hällde över yoghurten.  
Müsli-blandningen blandade jag också ihop igår. Bara att ta det du har och gillar! Är ju själv ett fan av nötter och frön.
Detta, båda müslin och yoghurten, är ett väldigt bra sätt att äta din mat mer "clean". Att ta råvarorna och sedan blanda ihop det själv. Då slipper du konstgjorde ämnen och onödigt socker. Plus att det blir mycket godare! 
 
Detta använde jag igår: 
 
Hemmagjord Müsli
50 g mandlar
50 g hasselnötter
50 g valnötter
1 dl gojibär
4 msk kokos
1 dl pumpafrön
1 dl havregryn
1/2 dl linfrön
1 dl solrosfrön
1/2 dl flytande akasie-honung
 
Blanda ihop allt och smaksätt gärna med kanel :)

Kommentarer
Mammi

Gooood morgon!!
Det där såg mumsigt ut.. kram

2013-05-09 @ 15:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0