< Till bloggens startsida

sunshine and love.

Är hemma. Hemma på gården med alla djur och min familj. Det är helt underbart. Kanske för underbart?
 
Hos min pappa finns hästarna. Dessa underbara varelser. Jag har hade oturen att bli allergisk i mina tonårsår vilket gjort mitt förhållande till hästarna ansträngt och jobbigt. Men nu har vi köpt 2 nya hästar och dessa är curlyhästar som är allergivännliga för de flesta. 
 
Hälsade på Heart och Eagle igår och för ett par fantastiska, nya vänner detta är. Tog en ridtur på Heart, först ut i skogen och sen en stund uppe på ängen. Hon var helt fantastiskt! Helt min typ av häst, snäll men ändå fart i henne. Lite småtittig men inte på ett sätt att du behöver känna dig osäker på vad hon ska hoppa undan för här näst. 
 
Var så underbart att bara fara fram där i skogen, när vi galopperade kunde jag inte hjälpa att skratta högt. Det bubblande helt enkelt över av lycka och glädje!
 
Nu ska jag ut för ytterliggare en ridtur, idag blir det nog på Eagle!
 
pics från igår
 
 
 

Kommentarer
Mammi

Underbara Eagle & Heart!!

2013-05-07 @ 23:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0