< Till bloggens startsida

DIN JÄVLA VINSÄCK !!

Alltså gud vad jag flabbade! Vinsäck är den nya svordomen!! grr, ta åt dig om jag kallar dig för vinsäck!

Idag efter att jag slutat stannade jag i skolan till halv åtta på kvällen. Varför gjorde Therese detta kanske ni frågar er nu. Då har jag svaret!
Det var nääämligen så här att Joannas kära lilla klass skulle kolla på Troja i hörsalen och då tänkte Therese så här, jag vill träffa joanna! jag har inga läxor till i morgon! jag följer med på filmen eftersom den innehåller snygga människor!
Så jag har spenderat ca 12 timmar på Sturegymnasiet idag.
Efter filmen satt jag, Joanni och Baaaaom på espersso house och frös. jag drack iste vilket gjorde att jag kyldes ner ytterligare. (ska det vara två g?) men jag överlevde!!

Jag och Bisse hade samarbetsövning idag ute på gräset. Vi körde Ett Två Tre Stjärna. Alla hade åsikter om det här med om det var Stjärna, Rödljus, Stopljus, Ljus eller, tro det eller ej, OST! men säger Ett Två Tre OST?! Vi gjorde även Under Hökens Vingar Kom! Många människor på Sture gav lite halvtroade blickar men blickar som sa: Det är lugnt, ni får vara konstiga. Vi här på Sture har förståelse för folk med udda vanor! När vi satt på Espresso House kom vi fram till att om man gjorde detta på Sannarp hade folk glott ut en och snackat skit om en tills man gick ut trean.
Jag och Bisse började vår samarbetsövning med att man skulle krama närmaste människan, wiiie

GUD VAD GOD MAT DET VAR I SKOLAN IDAG IGEN! gash, ville aldrig sluta äta! lax, potatis och den mktmkt goda såsen! och imorgon, ja då är det bakpotatis med väldigt goda röror! Lyckan är gjorde =) Vi har redan planerat sen början av veckan att vi måste ta ett bord väldigt väldigt nära maten så att vi kan gå och fylla på med sås ett antal gånger (min sås tar ALLTID slut, jag är ett såsmonster).

Alltså, varje dag i skolan händer massa saker som jag vill blogga om. Men när jag väl sitter här, ja då kmr jag inte ihåg det! Ibland skriver jag även upp det och jag kollade i min kalender och där står det i förkortning vad jag ska blogga om och då har jag skrivit Eddie - prick. VAD MENAR JAG? Vad är det jag ska blogga om? palla med mig själv

Men en sak som händer för rätt länge sen men som jag känner att jag ändå måste skriva är när vi såg en film på geografin. Den var dubbad (asfult dubbad) och Lowwe kunde verkligen inte sluta skratta och så skrattade alla och sen satt vi där i minst tio minuter och skrattade. Moa klarade då inte av detta utan brast ut arg: FÅR NI INTE SKRATTA HEMMA ELLER?! tror ni det fick oss att sluta då eller? det ökade bara skrattet fem minuter till.

OCH IDAG PÅ SAMHÄLLSPROVET! jag fick hicka! jag satt bara och hickade och hickade och hickade och hickade! jätte jobbigt, jätte hemskt. sen började ju jag och frida att skratta åt detta och det hjälpte ju inte det minsta. och om man skrattar och hickar samtidigt blir det en sån där JÄTTE hög hick som fick hela klassen att rycka till. jaa, jag säger då det!

Kommentarer
Frida

haha xD..det var så sjukt kul asså ..helt plötsligt kommer värsta höga hicken samtidigt som det är helt tyst i klassrummet..Går det att hålla skrattet inne då!? -NAE x)

2007-04-26 @ 22:31:49
URL: http://underthemoon.blogg.se
jooomps!!!

saknar dej. inte bussen en enda gång den här veckan :(

2007-04-27 @ 01:19:55
Alleek

Aaaaaaaaahhhh... det var du som smittade mig med hicka. Jag satt och hickade HELA!!!!! Troja filmen. Jag säger då det. Det var kul att kolla på er när ni körde ett två tre Röttljus, väldigt bra också för då gjorde Joanna alla företagsekonomifrågorna!XD

2007-04-27 @ 19:43:49
URL: http://alexandraek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0