< Till bloggens startsida

Ingolf in action

Innan tyckte jag inte aimage27lls om historia, förstod aldrig hur jag lyckades få ihop ett MVG under högstadiet och jag hade lite ont i magen och ångest över att vi skulle läsa Historia A nu i tvåan.
MEN det är kul! Det är intressant! Och jag har ju en helskön lärare som får mig att vilja lyssna.
Ingolf är bra men han är världen sämsta tecknare. Bilden ska förställa en kamel han gjorde på dagen lektion. Hmm!

Ivarjefall, pluggat mycket till historiaprovet jag ska ha på torsdag. Handlar om antiken och medeltiden. Känner att jag börjar greppa om det. Måste få in allt innan jag lägger huvudet på kudden ikväll för imorgon gäller non stop pluggning på Energiprovet. Har jättesvårt för det, har inte lyckats lyssna alls på lektionerna. Kanske för att jag har skitdåliga lärare som endast flummar runt men men ... Sen på torsdag gäller det nonstop pluggning till min TVÅ rättskunskapsprov på fredag. Måste göra det om Krediträtt nu på fredag oxå eftersom jag var sjuk i fredags. Håkan måste lugna ner sig oxå, vi kan inte ha prov exakt hela tiden. Det funkar inte, jag kollapsar!

Känner att mina blogginlägg verkligen suger nu förtiden. Ska försöka skriva om något meningsfullt och intressant snart men just nu snurrar mitt liv helt enkelt om skolan. Har inte tid för tankar på annat. Fast jag tvingar mig till att ta tid för att läsa ivarjefall, ska se till att skriva lite om böckerna jag läser ivarjefall. Tipsa lite ;)

FN-dagen imorgon

Kommentarer
emma

håller med väldans mycket där!

2007-10-24 @ 20:22:20
URL: http://emmaelisabeths.blogg.se
louise

ingolf är bäst! haha

2007-10-25 @ 10:30:12
URL: http://theowlsarenotwhattheyseem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0