< Till bloggens startsida

AUDRINA I SKRÄCKFILM



Audrina från The Hills ska visst bli skådespelare nu (Heide körde in på vägen som playboymodell och sångare ist).
Efter att ha sett trailern verkar det mest vara en modern version av "I know that you did last summer". Audrinas roll är inte särskilt stor verkar det som, det är ju hon som blir dödad i början... Jag ska se till att se den ivarjefall

Ikväll blir det skräckfilm med Miccan och Michan, vi ska nog satsa på The Grudge tror jag... Är alltid lika töntigt rädd när jag ser den. Sen avslutas det med The Hangover så att vi alla kan sova lugnt.

Kommentarer
Joanna

VÄÄÄN :) Jag saknar dig!



Men håll lite utekik i brevlådan så kanske det dimper ner något snart... ^^

2009-09-07 @ 16:16:14
URL: http://duncaalf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0