< Till bloggens startsida

Have you got it in you?

All packning är fortfarande kaos, min enda förvaringsmöjlighet är min garderob som jag fyllde på cirka fyra minuter. Så nu är mitt rum fyllda med kassar, halvfulla väskor och lösa spridda saker. Får hoppas jag finner ngt på finn.no eller Ikea så att jag kan få lite ordning!
Hittar inte min mobilsladd, annars hade ni fått lite bilder från veckan. Har faktiskt dokumenterat lite, fotat allt från familjemiddag på byens bästa kebabställe till en alex som äter konstigt godis på stand.

Denna veckan har annars varit mkt bra, har fått budget varje dag (förutom måndag då jag blev sjuk) och har lyckats bli klar tidigt vilket gjort att jag kommit hem i mänskliga tider. Har ätit otroligt god mat varje kväll tackvare Rema, tråkigt nog i min ensamhet eftersom Malin och André jobbar till nio-tio på kvällen. Har ätit lax med pesto och mozzarella som jag gratinerat i ugnen och kycklingfilé med mozzarella, cherrytomater och crispisallad!

IDAG så har Andrea kommit tillbaka till Norge!! :) Oh happy day! Imorgon ska jag få träffa henne, fiiiinally! Då tar hon sitt pick o pack och flyttar in här på Grim med oss, lovely. Vi ska fira med middag på byen och sen utgång imorgon! Har saknat henne så otroligt mkt<3

Idag fick jag budget (2 salg) redan kl 14, fick två på femton minuter vilket var en väldig adrenalinkick. Fick sen ett tredje även vid fyra tiden så jag är riktigt nöjd med dagens insats. Hoppas det går lika bra imorgon! Då är det jag, Michan och Sverre som ska stå samman, har en känsla av att det kommer bli en mkt bra dag :)

Nu ska jag kosa mig vidare med Desperate Housewives tillsammans och god italiensk glass

Saris <3

Kommentarer
sara

<3<3<3

2010-02-06 @ 15:50:26
URL: http://lostpersonality.blogg.se/
krisssssy

TESSSS! Du lever ju drömliv, fan vad härligt att höra! Saknar dig är på väg tillbaka till the city, woho ses på söndagkväll, eller huuurr? PUSSS

2010-02-06 @ 16:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0