< Till bloggens startsida

I'm in love!

Igår kväll lämnade jag Kystveien och familjen splittrades för att fördela sig på Dronningens och Grim. Känns så fel att jag inte bor samman med Michan, Miccan och Krissan längre... inget, "vi ses hemma"...usch..

MEN

Våran nya lägenhet är så himla fin och mysig, jag älskar den!
8 minuter tar det att gå in till gågatan Markens, tänk att jag bor mindre än tio minuter från centrum. Awesome!
Nästa vecka blir det roadtrip till Stavanger för att besöka vårat älskade Ikea där lite småsaker ska inhandlas. Jag ser fram emot det väldigt väldigt mycket :)
På fredag kommer min fina fina Andrea hem från USA och då flyttar även hon in här. Än så länge är det bara jag, Malin och André. Malin och jag har varit och storhandlar på Rema 1000 ikväll, bästa affären just nu. Michan har fått mig att bli lika fascinerad över de nya italienska produkterna på Rema som hon. Fantastiskt billigt, I'm loving it!

Denna utsikten kommer jag sakna

Kommentarer
sara

rema is the shiiiieeeet

2010-02-02 @ 19:18:32
URL: http://lostpersonality.blogg.se/
emma

vill se bilder!!!!!!!

2010-02-03 @ 00:38:33
URL: http://mondaychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0