< Till bloggens startsida

news

okej, en liten update tänkte jag ge till er

har haft enorma magsmärtor sedan torsdags :/ kramper blandat med en känsla att någon gräver med en kniv i mig :( Har varit hemma från jobb flera dagar nu vilket inte varit så kul men nödvändigt. Idag tog jag mig till jobbet ivarjefall och mådde bättre men ändå tillräckligt dåligt för att under en timmes tid ligga i fosterställning under standet gömd under jackor och Redd Barna-väskor.

Personalresan med Spot som skulle bära av till Stavander 28 februari blev tyvärr inställd då det blev felbokat med hotell och liknande. Väldigt väldigt tråkigt då jag hade sett framemot att besöka stavanger :( Får ivarjefall 350,- tillbaka vilket är en förmögenhet i mitt liv just nu eftersom jag fortfarande inte fått min lön från F2F.

Jag har väldigt roliga filmer på min mobil från lördagsnatten som var funfun as usually. Kvällen startade med förfest i våran lägenhet med massa folk, mest Face2Face som vanligt. Folk lämnade dricka (love!) och sen var det bara att kick it on kick :) Natten avslutades som allt för många gånger efter Kick-kvällarna hemma hos Thomas med Miccan och Michan. Fann en ny vän - Martina Martini!

4e mars kommer jag och Saris bege oss mot hemmatrakterna och vara i Halmstad torsdag-måndag :)) Lovely! Något av det bästa med detta är helt klart Ullared som ska besökas med mor och Sara, det kommer ju kännas som att jag får BETALT när jag handlar det efter alla dessa månader i Norge!

Och vet ni vad? Om 1 1/2 vecka fyller fröken Jansson TJUGO år, ska bli helt galet kul! Då ska det köpas smultronvin under Sverige-trippen och jag kan då börja gå ut lagligt ^^


efterfest it is

Kommentarer
tovis

Åhh! då måste vi ju seeisss! :D

2010-02-18 @ 08:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0