< Till bloggens startsida

So much of not enough

Idag är det söndag och jag är 19 år.
Nästa söndag sitter jag här i min säng och är 20 år!
Fantastiskt!

Igår var en lång dag som fick en värdelös start. Viktigt morgonmöte på jobbet och eftersom norrmän inte vet vad en snöplog är för något (intelligensnivån i det här landet kan vara en aning frustrerande.. alt för ofta) satt jag självklart fast med bilen på morgon. Det som var mest irriterande var inte att jag satt fast på ett ställe utan jag satt fast överallt. Så fort jag kom loss fastnade jag på ett nytt ställe. Alldeles för mkt snö och extremt slö bil med värdelösa däck! Men men, efter 40 minuters kamp som bl a innebar att jag backade ner för en backe för att ta sats och komma ytterliggare fem cm för att sen backa igen osv ca 30 gånger, så kom jag faktiskt till jobbet.
Dålig start på morgon resulterade tyvärr i en väldigt dålig dag och jag fick noll sälj. Efter 10 timmars jobb på Redd Barna var det bara att åka hem, vila i två timmar för att sen åka iväg och jobba på Spot till 3 på natten. Var en väldigt bra kväll på Spot ivarjefall, lagom med folk och jag dansade på flitigt i VIP-trappan med PC. Deeeiligt!

Idag har jag kosat mig med Andrea på Rios pizzabuffé med världens bästa tillhörande salladsbuffé :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0